Klachten

Bij Nexttool.be proberen we er alles aan te doen om u van de beste service te voorzien. Maar natuurlijk kan het altijd gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent.
Heeft u een klacht of probleem omtrent uw bestelling, levering of onze service? Deel het met ons! We nemen elke klacht serieus en het stelt ons in staat om onszelf te verbeteren. Indien gewenst zullen we contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.
Ga naar het online klachtenformulier

Ervaart u problemen met een bestelling?
Als u problemen ondervindt met een bestelling of de afhandeling hiervan, dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Onze Klantenservice helpt u graag verder met uw vraag of klacht.

Heeft u een beschadigde of incomplete levering?
Wij proberen er alles aan te doen om uw bestelling in goede orde bij u af te laten leveren. Toch kan het zo zijn dat er een product is beschadigd of dat er iets ontbreekt. Graag adviseren wij u na ontvangst van uw bestelling deze te controleren op eventuele schade en/of onvolledigheid. Komt de bestelling niet overeen met de op de site gecommuniceerde leveringsomvang? Is er iets fout gegaan? Laat dit dan uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst aan ons weten.

Hoe kunt u ons bereiken?
Via onderstaand contactformulier kunt u eenvoudig een opmerking, vraag of klacht aan ons doorgeven. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op.

 

Klacht online aanmelden